Anunț: Au început înscrierile pentru Târgul meșteșugarilor de la Zilele Sfântu Gheorghe


INVITAȚIE LA ADRESA ARTIZANILOR, MEȘTEȘUGARILOR ȘI MEȘTERILOR POPULARI

Anul acesta, Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe organizează cea de-a 29-a ediție a seriei de evenimente culturale Zilele Sfântu Gheorghe, în cadrul căreia va avea loc și tradiționalul târg al meșteșugarilor. 

Organizatori principali ai evenimentului:  Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe și Casa de Cultură “Kónya Ádám”, Sediul: Sfântu Gheorghe, Str. Kossuth Lajos nr. 13., județul Covasna

Co-organizatori ai evenimentului: Asociaţia Artiștilor Populari şi a Meşteşugarilor din Județul Covasna, Asociația Artă și Patrimoniu din Transilvania

Perioada târgului: 1–3 mai 2020, zilnic între orele 10:00–19:00

Locațiile târgului:

  • Sfântu Gheorghe, str. Kós Károly (locuri disponibile: 150 de corturi albe, 3×3 m)
  • Sfântu Gheorghe, str. Gróf Mikó Imre (locuri disponibile: 80 corturi textile-lemn + 10 corturi albe, 3×3 m)

Taxă de participare: 

  • 153 lei/3 zile – pentru cei care își aduc propriul cort alb,
  • 170 lei/3 zile – pentru cei care solicită corturi de lemn-textile.

Posibilitățile de standuri de târg:

  • corturi proprii, albe, de 3×3 metri, prevăzute cu o suprafață de masă, sau alt mobilier.
  • cort de târg din material de lemn-textil asigurat de organizatori, prevăzut cu o suprafață de masă de 2 x 0,8 m

Termen de înscriere: 5 aprilie 2020, miezul nopții

Termenul limită pentru evaluarea solicitărilor: 9 aprilie 2020.

Condiții de înregistrare:

Așteptăm înscrierea persoanelor juridice (II, Profesii Libere, PFA, IF, SRL, SA, Asociație, Fundație etc.)

Participarea la târg se realizează exclusiv, doar cu produse proprii.

Participanții vor specifica strada pe care doresc să-și expună produsele și tipul cortului pe care îl solicită. Cererile de participare vor fi evaluate de o comisie de specialitate formată din membri. Decizia organizatorilor nu poate fi contestată.

Înregistrările se pot realiza accesând formularul de înscriere la adresa http://bit.ly/3ayMwnC

Documentele necesare la înregistrare (care trebuiesc încărcate pe pagina de internet specificată, la secțiunea corespunzătoare)

  • date personale (nume, adresă, număr telefon)
  • copia certificatului de înregistrare a societății
  • fotografia a 3 produse distincte
  • fotografia standului

În cazul în care înregistrarea nu va conține cele menționate anterior, aceasta se va considera neeligibilă.

Criteriile de evaluare a produselor artizanale, lucrate de mână și de artă populară:

  • Utilizarea calitativă a materialelor: materiile prime utilizate pe obiecte să nu difere în mod substanțial, pe cât posibil de caracteristicile materialelor utilizate în general în meșteșugul respectiv și să nu se utilizeze materiale, culori sau tehnici total diferite de acestea.
  • Modul de execuție: structură, mod de realizare, proporții și formă fără greșeli, execuție pretențioasă.
  • Design
  • Estetică: alegerea decorării, cu utilizare estetică, adaptată destinației și formei obiectului.
  • Funcționalitate, durabilitate: obiectul respectiv corespunde cerințelor de utilizare, pentru care a fost proiectat.
  • Estetica amenajării standului: standul să fie ordonat, structurat, atractiv.

Pentru informații suplimentare adresați-vă organizatorilor:

Informatii generale: szekevar@gmail.com.

Detalii despre str. Kós Károly: Veres Ferenc: 0722370096 (Asociaţia Artiștilor Populari şi a Meşteşugarilor din jud. Covasna)

Detalii despre str. Gróf Mikó Imre: Várallyay Réka: 0724519924 (Asociația Artă și Patrimoniu din Transilvania)

 

Regulament de participare la Târg – Zilele Sfântu Gheorghe 2019

Pe durata Târgului, participanții la Târg trebuie să respecte următoarele reguli și regulamente de funcționare:

  • Amenajarea standului este posibilă între orele 7:00-9:30
  • Intervalul orar al târgului este de la ora 10:00 până la ora 19:00, acest interval se respectă în mod obligatoriu (se poate sta mai mult, însă nu se poate expune mai devreme sau pleca mai devreme)
  • Accesul în zona târgului cu autoturisme este permis exclusiv în intervalul orar 22:00-07:00.
  • Vă rugăm a amenaja spațiul de expoziție cu grijă și cu bun-gust. Să nu fie vizibile cutiile, pungile etc. utilizate pentru livrarea produselor.
  • La târg se participă exclusiv cu propriile produse, se interzice vânzarea de produse cumpărate sau vânzarea produselor unui alt meșteșugar! Organizatorii vor verifica acest lucru în mod riguros anul acesta.
  • Participanții la târg răspund pentru conservarea standurilor de lemn asigurate de către organizator în starea lor avută la primirea în folosință. În cazul distrugerii standului participantul va plăti integral valoarea acestuia sau costurile de reparații, după caz.
  • Participanții la târg vor respecta prevederile legale în vigoare în România, referitoare la activitățile comerciale.
  • Participanții la târg vor avea în permanenţă o atitudine profesionistă, amabilă şi politicoasă la adresa clienților, la adresa celorlalți participanți și la adresa organizatorilor Târgului.
  • Locurile ocupate de către participanți vor fi lăsate curate, deșeurile produse în timpul Târgului vor fi depuse la punctele speciale de colectare ale deșeurilor din incinta evenimentului. Participanții au obligația de a înlătura orice fel de murdărie produsă în urma desfășurării activității proprii de pe pavajul zonei pietonale. În caz contrar sunt obligați să suporte, către organizatori, cheltuielile legate de curățarea suprafeței utilizate.

Participanții care nu respectă codul de conduită, sau nu anunță în timp posibilele obstacole, nu vor fi admiși la târguri desfășurate de către organizator timp de 2 ani – adică până la data de mai 2022 – și vor fi introduși pe lista participanților excluși de la târgurile desfășurate de către organizatori.